KEISTIMEWAAN BIO VELOCITY SLEEP MATE (BVSM): PEMULIHAN ALTERNATIF BAGI INSOMNIA, STROK, MIGRAIN, STRES, SARAF & SISTEM BADAN SECARA UMUM

BIO VELOCITY SLEEP MATE

“Tidur yang nyenyak adalah petunjuk terbaik tahap kualiti kehidupan serta boleh menganggarkan jangka hayat seseorang.”

Image: Bio Velocity Sleep Mate

Bio Velocity Sleep Mate, mudah dibawa ke mana-mana

BVSM - Fleksibel

Kain yang sangat lembut & bermutu tinggi, “Mudah mampat, maka mudah di bawa ke mana-mana.”

HUBUNGI KAMI DENGAN NOMBOR INI:

AZLAN: 0179694148, KAMALIAH: 0133198176

Direka khas untuk memenuhi keperluan tidur yang penting bagi memelihara dan memulihkan kesihatan.  Bio Velocity Sleep Mate mengandungi Bio-Activated Energy yang membantu mengharmoni dan memaksimumkan tenaga badan di samping mencapai keseimbangan tenaga.  Selain itu, gemaan yang sihat boleh menyingkirkan jarak gelombang yang tidak harmoni.  Akibatnya, gelombang fizikal yang positif meningkat lalu menguatkan aura badan dan seterusnya mengekal kesihatan badan dan minda yang baik.

Produk ini menggalakkan penjanaan sel dan tisu baru yang dapat membekalkan penjanaan tenaga tambahan kepada badan.  Bio Velocity Sleep Mate menjadikan anda berasa segar semasa bangun daripada tidur yang nyenyak semalaman.
image

HUBUNGI KAMI DENGAN NOMBOR INI:

AZLAN: 0179694148, KAMALIAH: 0133198176

MENGAPA TIDUR YANG NYENYAK PENTING UNTUK KESIHATAN?

Satu per tiga daripada kehidupan manusia dihabiskan dengan tidur.  Oleh itu, tidur yang nyenyak adalah sangat penting untuk kesihatan fizikal dan mental seseorang bagi mengoptimumkan harian anggota badan.

Banyak aktiviti pemulihan sel berlaku semasa tidur yang secara tidak langsung membantu mengawalatur sistem imunisasi badan.

image

HUBUNGI KAMI DENGAN NOMBOR INI:

AZLAN: 0179694148, KAMALIAH: 0133198176

Jadi, tidur yang nyenyak bukan sahaja memulihkan tenaga seseorang, malahan membantu proses pembaharuan sel serta mempercepatkan proses pemulihan akibat kecederaan ataupun penyakit.  Tidur juga membantu menetapkan ingatan, memperkukuhkan pembelajaran dan meningkatkan daya tumpuan di samping mengurangkan stres, ketegangan dan keresahan.  Maka, tidur yang nyenyak adalah penunjuk terbaik tahap kualiti kehidupan dan boleh menganggarkan jangka hayat seseorang.

KESAN AKIBAT KEKURANGAN TIDUR

  • Gangguan fizikal
  • Gangguan pemikiran
  • Penurunan kualiti kerja
  • Penurunan tahap imunisasi
  • Mudah diserang penyakit
  • Risiko tinggi mengidap barah
  • Sukar mengawal stres
  • Mempercepatkan proses penuaan

MEDAN TENAGA MANUSIA

Tenaga matahari adalah punca segala tenaga yang diperlukan oleh benda hidup di muka bumi.  Semua benda hidup dikelilingi oleh ruang tenaga tersendiri yang dikenali sebagai aura ataupun medan tenaga yang tercipta daripada getaran atom-atom dan molekul persekitaran.  Medan tenaga ini memainkan peranan penting dalam menentukan ciri-ciri dan sifat-sifat seseorang.  Oleh yang sedemikian, selagi masih bernyawa, semua benda hidup mesti mempunyai medan tenaga masing-masing.

kajianGDV_manusia bio velocity sleep mate

Kajian GDV air pili

Medan tenaga manusia yang bergetar mengikut frekuensi dan jarak gelombang tertentu boleh diukur dari segi aliran, keseimbangan dan keharmoniannya.  Pelbagai faktor luaran dan dalaman (biologi, persekitaran, emosi dan sosial) sentiasa berinteraksi dengan aura yang seterusnya mempengaruhi perkembangan dan fungsinya.  Aura yang sihat membantu menguatkan sistem imunisasi, mencegah badan daripada serangan alahan berbahaya dan akhirnya menjadikan badan sihat dan cergas.  Bagi mencapai tahap kesihatan yang baik, badan perlu mencapai aura yang seimbang.

Medan tenaga negatif boleh mengakibatkan ketidakseimbangan tenaga.  Apa-apa bentuk stres (fizikal, emosi, mental dan persekitaran), kekurangan khasiat makanan, badan bertoksid, serangan kuman luaran, kegagalan fungsi penyahtoksid, penurunan tahap imunisasi serta pencemaran boleh menjejaskan aura daripada berfungsi secara optimum.  Apabila laluan medan tenaga terhalang, ia akan mengakibatkan terjadinya ketidakseimbangan tenaga yang akhirnya menyebabkan badan mudah diserang penyakit.  Kesihatan dapat dipulihkan dan dikekalkan sekiranya keseimbangan tenaga sentiasa tercapai dan dipertahankan.

KEISTIMEWAAN BIO VELOCITY SLEEP MATE

1. Meningkatkan metabolism
2. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel
3. Menggalakkan peredaran darah
4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
5. Meningkatkan tahap medan tenaga
6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
8. Bersemangat dan bertenaga
9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
11. Melegakan kepenatan dan kesakitan
12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
13. Menggalakkan fungsi jantung
14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti

HUBUNGI KAMI DENGAN NOMBOR INI:

AZLAN: 0179694148, KAMALIAH: 0133198176

TEKNOLOGI PRODUK BIO VELOCITY

image

DIMANFAATKAN -> DISIMPAN -> DISEIMBANG -> DISUNTIK

Teknolgi BV (Bio Velocity) telah ditemui oleh sekumpulan pakar sains yang membuat kerja penyelidikan lebih dari 20 tahun yang lalu.
Bentuk tenaga tulen semulajadi yang berasak daripada matahari.
Menggunakan proses teknologi BV (Bio Velocity) yang tersendiri.

HUBUNGI KAMI DENGAN NOMBOR INI:

AZLAN: 0179694148, KAMALIAH: 0133198176

Google+

5 responses to “KEISTIMEWAAN BIO VELOCITY SLEEP MATE (BVSM): PEMULIHAN ALTERNATIF BAGI INSOMNIA, STROK, MIGRAIN, STRES, SARAF & SISTEM BADAN SECARA UMUM

  1. Sesiapa yang ingin menjadi agen Bio Velocity Sleep Mate, boleh hubungi saya, Mohamed Azlan 0195541424 @ Kamaliah Hussin 0195591424… Latihan, panduan dan sokongan akan diberikan.

    Pusat operasi kami bertempat di The Medan Batu Caves, sudah lebih 10 tahun kami di sana bersama mentor berpengalaman lebih 20 tahun.

  2. Pingback: Testimoni Bio Velocity Sleep Mate (BVSM): Tangan kebas & tubuh tak berdaya akibat menghidap kanser ovari | Kamaliah & Mohamed Azlan

  3. Pingback: BIO VELOCITY: MESTI RAGU DENGAN FUNGSINYA TAPI CUBALAH SENDIRI… MEMANG BERBALOI. | Kamaliah & Mohamed Azlan

  4. Pingback: Garam buluh & Alas tilam berubat (BVSM).. acu try, memang puas hati. | Kamaliah & Mohamed Azlan

  5. Pingback: BIO VELOCITY SLEEP MATE: ANTARA BANYAK KELEBIHANNYA IALAH MENINGKATKAN KUALITI TIDUR | Kamaliah & Mohamed Azlan

Leave a comment